Lilypie First Birthday tickers

Indrazniti...TOTUL INCEPE CU PRIMUL PAS

PitaPata

luni, 8 martie 2010

De ziua ta mamico...

http://dl9.glitter-graphics.net/pub/720/720229ui2a5tz137.gifDragi copii, pentru voi am facut acest blog in urma cu aproape 11 luni, dar si pentru mamicile voastre. Pentru ca in aceasta zi speciala iubirea pentru ele este la cote maxime va doresc voua, mamicilor si bunicilor voastre LA MULTI ANI cu bucurii.
Cantecelul de mai jos se invata la gradidinita, dar pentru mine are o mare semnificatie. In urma cu vreo 15 ani, cei trei copii minunati ai mei m-au asteptat ( eu venind de la servici) intr-o zi de 8 Martie si cu emotia acelei clipe, mi l-au cantat toti trei. Acel glas intreit mi-a ramas imprimat in inima pentru totdeauna.http://images.superfelicitari.ro/images/wallpapere/flori5.jpg


Dragii copii, mici si mai mari, gasiti-va timp pentru a face mamicilor voastre surprize asemanatoare. Pentru ca atunci cand voi veti fi plecati, fiecare in zborul vostru prin viata, mamicile voastre raman in suflet cu glasul vostru plin de iubire.



Si mai jos sunt inca doua interpretari de senzatie, ca dar pentru noi toti, femei barbati, copii.
Cleopatra Stratan- Mama

Anastasia Lazariuc- Mama


Pace, Lumina si Iubire!

sursa: YouTube

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu